četvrtak, 15. travnja 2021.

Psiho Test Za Policijsku Akademiju

Psiho Test Za Policijsku Akademiju. Test pšteg znanja će biti ocijenjen po sistemu jedan poen za svako tačno pitanje i kako bi se dobio konačan rezultat testa potrebno je primijeniti sljedeću. Jesi li saznao nesto vise o akademiji posto sam i ja nes kontao o tome.a slabo sam informisan.pa javni ako mozes.

Primeri Pitanja Za Test Opste Kulture I Informisanosti
Primeri Pitanja Za Test Opste Kulture I Informisanosti from cdn.slidesharecdn.com
1.578 views2 years ago brzo do posla. Telegraf.rs tv 130.158 views4 year ago. Kandidati koji se upisuju na smer informatika i računarstvo polažu test iz matematike, informatike i opšte kulture, dok za forenzičko inženjerstvo polažu test iz.

Pala sam na sigurnosnoj provjeri jer imam problema sa zakonom a muž još većih, nisu mi to imam jedno pitanje,mene zanima dali bi mi možda mogao netko reci šta treba sve ponest na policijsku akademiju mislim dali trebamo bilježnice.

Za sada postoji samo stručni studij. Ali za motoriku će ubiti znači morate biti ko konji doslovno. Informacije vezane za smerove, upis, prijemni ispit, testovi za prijemni. 1.578 views2 years ago brzo do posla.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel