nedjelja, 7. veljače 2021.

Pitanja I Odgovori Drzavni Ispit

Pitanja I Odgovori Drzavni Ispit. Pa ispit je smesan,ali bukvalno, ja se istraumirala ni zbog cega. Pitanja i odgovori za struni ispit.

Cbr Centar Za Bezbednost Na Radu Pitanja I Odgovori
Cbr Centar Za Bezbednost Na Radu Pitanja I Odgovori from www.cbr.co.rs
Uprava carina > informacije > pitanja i odgovori. Koliko tarifa na simpi postoji? Odgovarala sam prva tu, pa sta su pozdrav kolegama i cestitke onima koji su polozili drzavni ispit.

Da li moze neko da mi odgovori na postavljena pitanja posto se uopste ne razumem u drzavni ispit?diplomirani sam pravnik i radim preko ugovora o prva i da mi postavi neka najopstija pitanja, i da ne bih rizikovala sa drugim pitanjama.ne znam zasto radno mi nije uopste leglo, iako sam vecinu stvari znala.

Ovdje su sva pitanja koja pitaju, odma je navedeno što je bitno znati pred komisijom uvezi pitanja! Državni i verski praznici u republici srbiji. Sprečavanje prodaje obradive zemlje strancima je nužno privremeno rešenje. Maja vodila katarina aleksić, prikupili smo odgovore na pitanja koja nismo stigli da pokrijemo tokom samog vebinara.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel