subota, 7. studenoga 2020.

Glupa Pitanja I Glupi Odgovori

Glupa Pitanja I Glupi Odgovori. Pa npr ja pitam zasto dulce ima crvenu kosu i onda neko odgovori neso skroz nevezano za to, npr zato sto je anny skinula tetovazu ajde ja cu da postavim novo pitanje. Ako želite da im doskočite, onda ste na pravom mestu.

Rts Najgluplje Pitanje Koje Postavljamo Svakog Dana
Rts Najgluplje Pitanje Koje Postavljamo Svakog Dana from www.rts.rs
Radite nesto pametnije od ovoga, jer ovo sto se sad desava izgleda totalno nezrelo. Ljudi stvarno znaju da postavljaju glupa pitanja. Ne, nego mozak, samo okolnim putem!

Read neka pitanja i neki odgovori from the story podnevne gluposti by hemicarka (hemičarka) with 67 reads.

Zasto je beton beton a neko odg jer drvo raste xd zasto je sto drven? Ukoliko imate pitanje koje se odnosi na instagram, pogledajte starije tekstove u kojima sam pisala o njemu jer se ispod svakog nalaze komentari s brojnim pitanjima kao i moji odgovori. Pri svakom čitanju ostavite jedno pitanje znači mi. Desktop, laptop (notebook i netbook), tanki klijent, pametni i glupi terminal.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel