ponedjeljak, 9. studenoga 2020.

Formula Kvadratne Jednacine

Formula Kvadratne Jednacine. U ovom videu govorimo o kvadratnim jednacinama i o formuli za resavanje kvadratnih jednacina. Formula za rešavanje kvadratne jednačine je univerzalni način rešavanja proizvoljne kvadratne jednačine.

Vijetove Formule Rastavljanje Kvadratnog Trinoma Na Linearne Cinioce Ppt Katebasma
Vijetove Formule Rastavljanje Kvadratnog Trinoma Na Linearne Cinioce Ppt Katebasma from slideplayer.gr
Kvadratna jednačina sa realnim koeficijentima može imati jedan ili dva različita realna korena, ili dva različita kompleksna korena. Metodom dopune do potpunog kvadrata. Kvadratna funkcija i njena svojstva.

Potrebna mi je mala pomoc oko ovog zadatka,zanimam me da li sam dobro poceo da ga radim tj.ako imam neku gresku da mi se ukaze na nju jer kad ga uradim tako kao sto je na slici ne ispadne mi kao.

Razmatranje prirode rešenja u ovoj lekciji će se raditi kvadratna jednačina. Prilikom rješavanja, najprije se izračuna tzv. For ax2 + bx + c = 0, the values of x which are the solutions of the equation for the quadratic formula to work, you must have your equation arranged in the form (quadratic). Se naziva diskriminantom kvadratne jednačine.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel