nedjelja, 6. rujna 2020.

Pitanja I Odgovori O Trudnoci

Pitanja I Odgovori O Trudnoci. Sada kad sam treci trimestar odlucila sam da odgovorim na pitanja o prvom i drugom trimestru moje trudnoce. Neke od stvari koje su propratna pojava tokom trudnoće često su vam gadljive, čudne i neugodne kada je reč o seksu tokom ovih devet meseci.

Parking Servis - Česta pitanja i odgovori
Parking Servis - Česta pitanja i odgovori from parking-servis.co.rs
Najviše zabluda žene imaju upravo u periodu trudnoće. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam pišite ili nas može se desiti da položaj bebe omogući dobar pregled, ali je mogućnost manja nego kod manje trudnoće. Ovde možete pročitati najčašća pitanja o trudnoći koja dobijamo od naših dragih trudnica i naše odgovore.

Menstruacija mi duže traje i puno je oskudnija.

Na sva pitanja tipa a šta ćete s mačkama kad dođe beba odgovara m povratnim pitanjem da li biste prvo dete izbacili na ulicu kad vam stigne drugo?. Djevojku su zasuli bezobraznim pitanjima, ona ih maestralno ušutkala. Imam dve mačke, u 6.mesecu trudnoće sam. 8 pitanja o zdravlju zuba u trudnoći.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel