subota, 18. travnja 2020.

Pitanja I Odgovori Vlak U Snijegu

Pitanja I Odgovori Vlak U Snijegu. Nadahnut stvarnim događajima, roman je strukturiran u obliku pitke, djeci bliske proze koja se odlikuje jednostavnom, a dinamičnom fabulom. Još nekoliko poziva i pitanja gdje sam totalno su me izbezumili jer je svugdje bila neka gužva, bila sam u busu na katu, gornje prednje staklo puno snijega, bez brisača, table na cestama bijele od snijega, a vrijeme je brzo prolazilo, pitanje sadake gdje sam i moj izluđeni odgovor primijetila je.

Vlak u snijegu_Stvaram - True or false
Vlak u snijegu_Stvaram - True or false from az779572.vo.msecnd.net
Roman vlak u snijegu (prvotno naslovljen djeca velikog sela) napisao je mato lovrak 1931. Deset tisuća života da bismo naučili. Prenos vlasništva pitanja i odgovori.

Drage naše, evo nekih videa u kojima možete da nađete odgovore na vaša pitanja:

Tu je, također, i opcija prikazivanja slučajno odabranih pitanja u redakcija portala www.minber.ba ima čast da vam predstavi besplatnu aplikaciju pitanja i odgovori. Na ovom mestu, pružamo vam mogućnost da nam postavite pitanja i sugestije koje mogu biti korisne za svakog posetioca našeg sajta. Sve što se objavljuje na ovoj stranici je u ime allaha i radi postizanja njegovog, subhanehu ve te'ala see more of fetve (pitanja i odgovori) on facebook. Na povratku ih zatekne zimsko nevrijeme i vlak stane pred snježnim nanosom.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel